Zespół ds. administracyjnych
Kierownik Zespołu ds. administracyjnych
mgr Witold Krusiński
mgr Witold Krusiński
tel. 52 339 21 22
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Obsługa sekretariatu
Jolanta Nitka
tel. 52 339 21 02
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamówienia publiczne
Beata Smoczyk
tel. 52 339 21 46
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Katarzyna Sieracka
tel. 52 339 21 06
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Obsługa informatyczna
mgr Witold Kaczmarek
tel. 52 339 21 36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaopatrzenie
Paweł Drążkowski
tel. 52 339 21 20
Arkadiusz Wewiórski
tel. 52 339 21 32
Kancelaria i obsługa archiwum zakładowego
mgr Katarzyna Kaczmarek
tel. 52 339 21 18
Do zadań zespołu ds. administracyjnych należy:
- administrowanie nieruchomością siedziby głównej Inspektoratu oraz jego oddziałów terenowych, w porozumieniu z kierownikiem Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz powiatowymi lekarzami weterynarii w Toruniu i Włocławku,
- zabezpieczenie funkcjonowania zakładu oraz procesu zaopatrzenia - w oparciu o Prawo zamówień publicznych,
- przygotowanie dla potrzeb Wojewódzkiego Lekarza sprawozdań z realizacji zadań oraz opracowań analitycznych w zakresie właściwości zespołu,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą korespondencji Inspektoratu,
- obsługa biura kierownika jednostki oraz jego zastępcy,
- archiwizacja dokumentacji zakładowej oraz jej udostępnianie,
- zapewnianie sprawności wyposażenia technicznego Inspektoratu oraz środków transportu,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- ewidencja składników majątkowych i środków trwałych,
- zabezpieczenie potrzeb transportowych wynikających z funkcjonowania oraz zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
- koordynacja procesu informatyzacji i obsługi central telefonicznych, strony internetowej Inspektoratu oraz danych umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej,
- realizacja czynności w zakresie napraw i remontów infrastruktury technicznej w oparciu o przepisy Prawa budowlanego,
- obsługa gospodarcza oraz utrzymanie dróg i terenów zielonych,
- realizacja procesu ubezpieczeń majątku zakładowego,
- współdziałanie z istniejącymi komórkami organizacyjnymi przy realizacji przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem systemów jakości oraz tworzeniu planów rzeczowo – finansowych,
- współdziałanie z innymi urzędami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie ciągłości funkcjonowania Inspektoratu.